Informatie over de AB Klantendag voor partners

Meld uw bedrijf aan met max. 4 personen

Als partner mag u vier personen meenemen naar de klantendag. Wij verzoeken u graag om de namen van de aanwezigen door te geven zodat we badges voor u kunnen regelen.

U vindt het inschrijvingsformulier onderaan de pagina.

Het programma

Op 14 juni 2023 vindt de AB klantendag weer plaats voor meer dan 150 klanten. De klantendag wordt georganiseerd in een bijzondere locatie: de Burgers’ Zoo in Arnhem. Het programma bestaat wederom uit het plenaire gedeelte in een auditorium, diverse break-out sessies, het partnerplaza en een foodfestival! Wij zijn zeer verheugd dat u, als partner van AB, deelneemt aan de klantendag. Op deze pagina vindt u belangrijke informatie over uw deelname.

Burgers’ Zoo

De klantendag zal plaatsvinden in Burgers’ Zoo in Arnhem. Hier vindt u alle informatie over de eventlocatie: het Safari Meeting Centre. Op het partnerplaza heeft u WIFI. Er is ruimte voor een laptop om bijvoorbeeld uw website of een demo te laten zien. Ook in de break-out rooms heeft u WIFI. Alle break-out rooms zijn voorzien van een scherm en zitplaatsen.

Het partnerplaza

Op 14 juni zal het partnerplaza om 09.45 uur geopend worden voor de klanten en relaties. U krijgt een ruime marktkraam inclusief tafelkleedje. Uiteraard krijgt u vóór 09.45 uur de tijd om de marktkraam in te richten.

Break-out sessies

10 juni is de laatste dag dat klanten zich kunnen aanmelden voor de AB Klantendag. Hierna zult u van ons de definitieve informatie ontvangen over de inschrijvingen, de break-out room en het tijdstip van uw break-out sessie.

Benodigdheden

Omdat het Safari Meeting Centre midden in Burgers’ Zoo ligt, moet u alle benodigdheden door het park meenemen. Dit brengt een aantal restricties met zich mee. We willen u dan ook vriendelijk verzoeken om niet meer dan het onderstaande mee te nemen:
– Één of twee laptops;
– Een doos gevuld met promotiemateriaal (flyers, folders, etc.);
– Een doos met aankleding voor uw marktkraam op het partnerplaza.
– Alleen goud partners mogen een roll-up banner meenemen.

Goodiebag

Als partner heeft u de mogelijkheid om iets toe te voegen aan de goodiebag die de klanten en relaties mee naar huis krijgen. De voorkeur ligt bij een klein presentje/give away, maar eventueel is een hardcopy leaflet/flyer ook een optie. Zou u dit vóór 15 mei 2023 willen aanleveren per post? Graag versturen naar:

AB
t.a.v. Puck Koopmans
Groningerweg 13 B
9765 TA Paterswolde

Parkeren bij Burgers’ Zoo

Alle partners van AB kunnen gratis parkeren op het parkeerterrein van Burgers’ Zoo. U zult van ons een uitrijkaart ontvangen. Voor gebruikers van elektrische auto’s zijn er bovenaan de vierde parkeerlus op het terrein 12 laadpalen aanwezig. De verkeersborden zullen u naar de juiste locatie begeleiden.

Vragen over de klantendag?

Voor vragen kunt u terecht bij het marketingteam. Zij helpen u graag verder en denken uiteraard met u mee.

Algemene zaken en organisatie: Puck Koopmans: p.koopmans@absc.nl
Vormgeving: Klaas Stoppels: k.stoppels@absc.nl
Operationele zaken: Eva Wind: e.wind@absc.nl

Wij kijken enorm uit naar de AB Klantendag 2023 en wij hopen u ook!

Vragen? Neem contact op met Puck Koopmans!
Puck Koopmans
Sr. Marketing Manager: "We helpen onze relaties graag écht verder. Niet alleen door ze te automatiseren, maar door een complete effectiviteitsslag te maken. Hoe? Bezoek vrijblijvend een event of webinar en breng uw organisatie naar een hoger level."

Wij helpen u
graag verder!

088 456 1234

Afspraak maken

---