Wij helpen u
graag verder!
AB wint Marketing Award
Puck Koopmans, Sr. Marketing Manager, over het winnen van de Exact Marketing Award: “Door het Corona virus waren we genoodzaakt om de gehele offline marketingstrategie 180 graden om te draaien. Denk aan: offline events die ineens een online karakter kregen. Rondleidingen bij VNK, DTE, VanBoven en de Vision Lunch bij Pandriks, filmen zodat prospects virtueel een kijkje in de keuken konden nemen. M.a.w. een innoverend jaar met een fantastisch resultaat. Tevens ben ik onwijs trots op mijn teamleden die dit mede mogelijk gemaakt hebben. Het winnen van de Exact Marketing Award is altijd een mooie erkenning, maar in een jaar waarin Nederland in de ban van de pandemie was, is het wel een echte onderscheiding! Over de toekomst zegt Puck: “AB wil de reputatie van ‘dé Exact partner voor de industrie verder uitbouwen. Daarom volgen we de ontwikkelingen in de markt op de voet, blijven we resultaten van de campagnes meten en het belangrijkste; we luisteren naar de klant, want die staat centraal bij AB!”