Meervoudig succes voor AB bij het Exact Partner van het Jaar Award gala!

 

Meervoudig succes voor AB bij het Exact Partner van het Jaar Award gala!

AB heeft de Exact Partner van het Jaar Award 2024 gewonnen! Roland ten Broeke, directeur van AB, over het winnen van de award: “Toen wij afgelopen jaar voor de 3e keer in 6 jaar tijd de meest prestigieuze award van Exact in ontvangst mochten nemen, hadden wij niet verwacht ook dit keer met twee fantastische prijzen naar huis te gaan. Zowel de Marketing Award als de Exact Partner van het Jaar 2024 Award ging naar AB. Dat kan maar één ding betekenen en dat is dat we het als bedrijf en met de diverse teams ontzettend goed doen. Gaan we dan nu achteroverleunen? Dat zeker niet want wij willen nog steeds onszelf blijven verbeteren en innoveren, om onze klanten in de discrete en procesindustrie te helpen excelleren!”

Alle lof voor het fantastische team van AB – zonder hen was dit niet mogelijk geweest!

AB, is dé Exact Partner voor de maakindustrie!

Hilversum, 28 maart 2025 Tijdens de 37e editie van het Exact Partner van het Jaar-event werden partners van Exact bekroond met felbegeerde awards. De uitreiking van de awards vond plaats in het mooie Gooiland Hotel. Een bruisende avond met als thema ‘The Art of Evolution!’ Net als vorig jaar mocht AB zich opnieuw de grote winnaar van de avond noemen en de Exact Partner van het Jaar Award in ontvangst nemen uit handen van CEO Paul Ramakers.

De Partner van het Jaar Award is de award voor de beste allrounder in het partnerkanaal van Exact. Omzet, omzetgroei, customer loyalty, new logo omzet, marketing en de verkoop van focus solutions zijn meegenomen in de berekeningen voor deze award. Lees hieronder het juryrapport van Exact.

Paul Ramakers, CEO van Exact over AB – “AB is al jaren een specialist. Zij onderscheiden zich door duidelijke keuzes te maken in specifieke marktsegmenten en type klanten die goed bij hen passen. Door te blijven investeren in eigen productontwikkeling die complementair is aan het Exact portfolio. Maar ook door goed te luisteren naar de markt en het productportfolio te blijven ontwikkelen, blijven ze de concurrentie een stap voor. Dit resulteert in een ‘winning’ propositie voor de klant. En niet zonder succes! En alles uit zich in een mooie omzet groei waarin de focus op new business centraal staat. En tevens ook een lage outflow en loyaliteit van de klanten.”

Namens alle medewerkers van AB, bedankt voor deze prachtige award!

Drie keer in zes jaar! AB pakt opnieuw de Marketing Award!
AB is ook uitgeroepen tot de winnaar van de Marketing Award! Het ontvangen van de Exact Marketing Award is wederom een enorme eer en blijk van waardering! Exact, hartelijk bedankt voor deze mooie award. AB heeft al ruim 40 jaar expertise in optimaliseren en digitaliseren in de maakindustrie. Wij zijn trots dat we zowel bestaande als nieuwe klanten kunnen boeien en binden en er afgelopen jaar weer vele innovatieve marketingcampagnes hebben plaatsgevonden.

Puck Koopmans, Sr. Marketing & Communicatie Manager AB, over het winnen van de award: “Drie keer in zes jaar de Exact Marketing Award winnen is een enorme erkenning voor onze strategische aanpak. Met meer dan 15 jaar ervaring weet ik dat succesvolle marketing niet alleen draait om sterke strategieën, maar vooral om een team dat ze tot leven brengt. Ik ben ontzettend trots op ons team en de impact die we samen maken!”

Juryrapport – Marketing Award 2024
AB heeft een ijzersterke marketingstrategie. Elke campagne is goed doordacht en zorgt ervoor dat ze altijd aanwezig zijn. Er wordt nagedacht over de doelgroep en boodschap. Gevolgd door welke on- en offlineactiviteiten hierin het beste aansluiten. De strategie is niet alleen voor korte termijn, maar ook voor de lange termijn en elk jaar vernieuwen ze hun strategie gebaseerd op resultaten, waar hem dan ook echt de kracht in zit.

Wij helpen u
graag verder!

088 456 1234

Afspraak maken

---