Omdat uw informatievoorziening cruciaal is

AB Support & Beheer

Customer Portal

Meer en meer processen zijn geautomatiseerd in uw Exact Globe+ ERP-systeem of gekoppeld aan andere systemen, zoals; Webshops, CAD-koppelingen, WMS, MRP  etc.. U bent dus beter en slimmer geautomatiseerd. Uw applicatielandschap is in de tijd natuurlijk wel groter en complexer en het support en beheer van uw data en uw processen vergen steeds meer tijd en kennis. AB Support & Beheer ontzorgt u volledig.

Direct naar de AB Customer Portal

Bent u preventief of reactief in uw beheer en support?

Een vraag die klanten zich vaker stellen. Veel organisaties zijn in hun beheer van hun ERP-omgeving reactief ingericht, wanneer iets niet (goed) werkt of presteert is er actie. Hierbij kunnen de kosten voor het primaire proces van uw organisatie enorm oplopen. Juist preventief support en beheer kan dit voorkomen en ervoor zorgen dat uw ERP mee blijft groeien met uw organisatie!

AB Support & Beheer ontzorgt u!

Misschien wilt u constant een check of uw stamgegevens goed staan in Globe+? Of dat al uw SQL-jobs op Globe+ goed werken? Wilt u geen oude orders die de performance en uw MRP uitkomsten beïnvloeden? U wilt uw events of taken continu gemonitord? U wilt een gegarandeerde korte responstijd van 4 uur en remote support?

Wellicht heeft u zelf nog wel een aantal andere vraagstukken. Dit zijn de vraagstukken waarin AB Support en Beheer u kan ontzorgen en uw ERP-omgeving beter kan laten functioneren voor u!

In hoofdlijnen biedt AB Support & Beheer u de volgende 3 diensten.

  • Preventief Monitoring Dashboard. Keuze uit meer dan 30 preventieve controles in één dashboard, die u dé handvatten geven om uw Globe+ omgeving in topconditie te houden!
  • Uitbreiding op uw standaard helpdesk support bij Exact; kortere gegarandeerde responstijden, remote support, een vaste supportmedewerker, ook support op events en koppelingen en direct toegang tot 2e lijn support.
  • (Preventief) Beheer consultancy: Beheer professionals die samen met u het uitvoerend beheer van reactief naar zoveel mogelijk preventief. U kunt hierbij denken aan: updates, performance optimalisatie en controle, aanpassingen in rapportages en lay-outs, etc.

Basis Support

Als klant heeft u recht op onze Basis Support. Zo bent u verzekerd van een betrokken klantenservice, ervaren support medewerkers, directe hulp bij calamiteiten en toegang tot de AB Customer Portal. Misschien heeft uw organisatie behoefte aan extra support. Die nóg sneller is en afgestemd is op uw bedrijfsspecifieke situatie.

AB Support & Beheer is er in 2 vormen: Premium en Advanced. Graag onderzoeken we samen met u welke vorm het beste past bij uw situatie. Neem contact met ons op om meer te weten te komen over de vormen van AB Support & Beheer.

Bekijk het webinar ‘Borg de continuïteit van uw ICT omgeving!’ terug!

Vragen? Neem contact op met Arno van Boggelen!
Arno van Boggelen
Manager Support & Beheer: "AB Support en Beheer kan u ontzorgen en uw ERP-omgeving beter laten functioneren. Als klant heeft u recht op onze Basis Support. Zo bent u verzekerd van een betrokken klantenservice, ervaren support medewerkers, directe hulp bij calamiteiten en toegang tot de A.B. Customer Portal. Extra support is ook mogelijk in de vormen: Premium en Advanced"

Wij helpen u
graag verder!

088 456 1234

Afspraak maken

---