Wij helpen u
graag verder!
Tijd en geld besparen door inrichten en uitrusten van uw serviceafdeling
Goede service verlenen vraag om specifieke informatie en functionaliteit van een ERP systeem. Inzicht in de installed base bij relaties, afgesproken prijzen en preventieve onderhoudsnormen bijvoorbeeld. Voor installateurs, onderhoudsmonteurs en andere servicegerichte branches zijn er specifieke oplossingen in Exact.
Met field Service wordt de monteur online aangestuurd en zijn alle werkbonnen digitaal. De monteur werkt met een smartphone, ipad of een soortgelijk apparaat, waarop hij direct de voortgang van de klus invoert. De klant tekent de klus digitaal af en alles staat direct in Globe+; de materialen, uren, kilometers, de factuur, et cetera. Het resultaat van slechts één eenmalige invoer.
Bij een serviceafdeling die veel onderweg is, biedt ‘tracking and tracing’ via een ‘black box’ in de auto nog meer mogelijkheden om de monteur te volgen. In brede zin, want u kunt niet alleen zien waar hij zich bevindt, u krijgt meteen ook informatie over de activiteit die op dat moment wordt uitgevoerd.