Wij helpen u
graag verder!
Til de klanttevredenheid naar een hoger level
Uw klanten perfecte service verlenen, daar loopt u als ondernemer warm voor! Maar de interne afhandeling van een perfect opgeloste storing wil nog wel eens problematisch zijn. Een papieren servicebon, een los servicesysteem, voorraden die niet kloppen, facturen die blijven liggen… Uw klant merkt er niets van, maar u wel! Hoge kosten en verlies van tijd. Service Management lost dit eenvoudig op.
Exact levert een in eigen huis ontwikkeld modern servicesysteem, helemaal geïntegreerd in het Exact Globe+ pakket, inclusief een gratis service app voor uw monteurs!
Papieren werkbonnen zijn verleden tijd en de factuur is al gemaild zodra uw monteur nog maar net vertrokken is bij de klant. Helemaal automatisch, dankzij de uitgebreide mogelijkheden voor servicecontracten, SLA’s en prijsafspraken. Klanten kunnen zelf online een storing melden, zien wat er voor onderhoud aan hun machines wordt gepleegd en via de geïntegreerde webshop zelf onderdelen bestellen. U gaat tijd sparen, sneller factureren en uw voorraden kloppen! Het allerbelangrijkste, uw klanttevredenheid gaat naar een nóg hoger level.
Wij helpen u snel op weg naar een soepel lopend serviceproces. Voor ons is een optimaal serviceproces een heel belangrijk onderdeel binnen uw bedrijf en geen sluitpost. Wij hebben consultants speciaal opgeleid om complexe serviceprocessen soepel te laten verlopen in Exact Globe+. We spreken graag bij u af om uw serviceproces vrijblijvend door te lichten.
Kost het u veel tijd om leveranciers goed te beoordelen? Om grip te krijgen op uw leveranciers, en op uw eigen leverprestaties, is er SupplyDash.
Wilt u handelingen op de werkvloer digitaliseren? Uw medewerkers gaan dan via uw eigen interfaces met Exact Globe+ communiceren.
Productieorders met Visual Scheduler automatisch inplannen op basis van capaciteit van bewerkingsstations/productielijnen.